De beleving
Wat kan ik verwachten van de expositie?
"Titanic: De authentieke tentoonstelling" is een educatieve tentoonstelling voor gezinnen die zich richt op de gedenkwaardige verhalen van de passagiers aan boord van de legendarische RMS Titanic. De meer dan 200 voorwerpen en de tot in detail nagemaakte scheepshutten en iconische interieur vertellen het ware verhaal van deze verschrikkelijke schipbreuk. Bezoekers kunnen de authentieke voorwerpen aanschouwen die door Paul-Henri Nargeolet, directeur van IFREMER, en zijn teams zijn geborgen.
Waar vindt de beleving plaats?
Tour & Taxis / Shed 3 bis Avenue du Port 86c / Havenlaan 86c1000 Brussel. Exacte locatie
hier.
Vindt de beleving plaats op een binnen- of buitenlocatie?
Deze beleving is indoors en heeft airconditioning.
Is er airconditioning aanwezig?
De tentoonstellingshal is geklimatiseerd tot 21°C met een vochtigheidsgraad van 50%. Dit is de temperatuur en luchtvochtigheid die nodig zijn voor een goede conservering van de voorwerpen van de Titanic.
Hoe lang duurt de beleving?
Bezoekers doen meestal 75 minuten over deze beleving.
Is eten en drinken te koop op locatie?
Helaas zal er op dit evenement geen eten of drinken te koop zijn. Eten en drinken is niet toegestaan in de expositie.
Is er gratis parkeergelegenheid?
Er is parkeergelegenheid in Parking Esplanade - Anna Bochdreef - 1000 Brussel.
Komen er meer data beschikbaar?
Helaas kunnen we niet met zekerheid zeggen dat er meer data beschikbaar zullen zijn. Raadpleeg de pagina "Beleving" voor actuele informatie over beschikbaarheid, aangezien hier de bevestigde data en tijden te zien zijn.
Is er Virtual Reality?
Deze beleving heeft geen VR-onderdeel.
Is er een dresscode?
Er is geen dresscode voor deze beleving.
Is er merchandise te koop?
Ja! Er is merchandise te koop.
Tickets
Waar kan ik tickets kopen?
Kan ik tickets kopen aan de deur?
We hebben een kassa op locatie (Betaling enkel met bankkaart). De tickets kunnen echter al uitverkocht zijn tegen de tijd dat je op het evenement aankomt, dus we raden je ten zeerste aan om je tickets van tevoren te reserveren, zodat je zeker bent van je plekje. Je kan tickets kopen in de Fever-app of op de
Fever-website.
Kan ik mijn tickets doorsturen naar iemand anders?
Ja, je kan je tickets gratis naar iedereen doorsturen. Druk hiervoor simpelweg op "Tickets doorsturen" op je ticket in de Fever-app.
Neem contact met ons op als je extra hulp nodig hebt. Zorg ervoor dat je je ticket-ID vermeldt.
Moet ik mijn ticket uitprinten?
Nee, je digitale tickets worden direct via de Fever-app gevalideerd.
Ik kan mijn ticket niet vinden. Wat moet ik doen?
Je vindt je ticket in de Fever-app, bij "Tickets". Als je de app niet hebt geïnstalleerd, kan je hem downloaden in de
App Store of via
Google Play. Vergeet niet om in te loggen met hetzelfde account dat je hebt gebruikt bij het kopen van de tickets.
Neem contact met ons op als je je ticket nog steeds niet kan vinden.
Kan ik mijn geld terugkrijgen? Wat is het omruilbeleid?
Afhankelijk van de beschikbaarheid zijn wijzigingen van datum en/of tijd toegestaan tot 48 uur voor aanvang van de beleving. Wil je je ticket wijzigen?
Neem in dat geval contact met ons op en vermeld je ticket-ID. Restituties zijn in geen geval toegestaan. Voor meer informatie kan je onze
algemene voorwaarden raadplegen.
Toegang tot het evenement
Moet ik bij aanvang van mijn geplande sessie aanwezig zijn?
We raden je aan om op de tijd te arriveren die op je ticket wordt vermeld. Mocht dit niet lukken, dan heb je 30 minuten marge om alsnog naar binnen te kunnen.
Kan ik dieren meenemen? Zijn geleidehonden toegestaan?
Helaas zijn huisdieren niet toegestaan op de locatie van dit evenement, maar hulpdieren zijn wel welkom.
Is de locatie rolstoeltoegankelijk?
Ja, de locatie is rolstoeltoegankelijk.
Wordt er gebruik gemaakt van stroboscopen?
Dit evenement heeft geen stroboscooplichten.
Zijn er stoelen om op te zitten tijdens de tentoonstelling? Kan ik zitten tijdens de beleving?
Deze tentoonstelling kan je alleen ervaren als je erdoorheen wandelt, maar als je eventjes wilt rusten, kan je gerust plaatsnemen op de aanwezige zitplaatsen.
Zijn er toiletten aanwezig op locatie?
Ja, er zijn toiletten op locatie. Vraag ons personeel op locatie voor nadere uitleg.
Kan ik foto's en video's maken?
Ja, foto's en video's maken is toegestaan. We willen je zelfs aanmoedigen alles te delen. Zorg er wel voor dat je bij het maken van foto's andere bezoekers niet stoort. Professionele apparatuur en statieven zijn niet toegestaan.
Is er een afdeling gevonden voorwerpen?
We raden je aan om het personeel op locatie te vragen of zij je spullen hebben gevonden.
Wat is de minimumleeftijd?
Alle leeftijden zijn welkom, en de ruimte is ook toegankelijk voor kinderwagens. Kinderen onder de 5 jaar mogen gratis naar binnen.
Is er een audiogids?
Deze ervaring beschikt over audiogidsen in het Frans, Nederlands & Engels. Vraag het personeel!
Kan ik een groepsreservering maken of bieden jullie groepskorting aan?
Ja, er zijn groepstickets te boeken voor groepen van 20+ personen.